į pradžią turinys susisiekite  
Metodinė veikla
A. SKUTKEVIČIENĖS PATEIKTIS

"VAIKŲ KALBOS UGDYMAS ANKSTYVAJAME AMŽIUJE"

 
 
VAIKŲ VELYKĖLĖS (2015-04-08)

Jau antrus metus „Ąžuoliuko mokyklėlė“ bendradarbiauja su lopšelio-darželio „Auksinis gaidelis“ „Žvaigždutės“ grupe. Šiais metais „Ąžuoliuko mokyklėlės“ ugdytiniai svečiuose šventė vaikų Velykėles. Su „Žvaigždutės“ grupės priešmokyklinio ugdymo pedagoge Regina Servut turėjome tikslą, supažindinti abiejų grupių vaikus su Velykų tradicijomis, margučių raštų įvairove bei marginimo būdais. Siekėme, kad vaikai formuotųsi draugiškus tarpusavio santykius, ugdytųsi elgesio kultūrą.

 Įvairius kiaušinių marginimo būdus vaikai stebėjo Reginos demonstruojamose skaidrėse.

Po skaidrių peržiūros vaikams buvo pasiūlyta, pasirinkus labiausiai patikusius margučių marginimo elementus ar raštus, perteikti į iškirptus kiaušinių trafaretus.

Pramogos metu vaikai ne tik piešė, minė mįsles, deklamavo eilėraščius, žaidė žaidimus, šoko ratelius, susijusius su Velykų papročiais bei tradicijomis, bet ir smagiai ridinėjo margučius, emocingai aiškindamiesi, kurio kiaušinis nuriedėjo toliausiai.  Pramogos pabaigoje draugiškai vaišinosi saldžiomis vaišėmis.  

 

Priešmokyklinio ugdymo pedagogė Renata Šeibokienė

 

plačiau
 
POPIETĖ "MANO PIŽAMĖLĖ" (2015-01-14)

                                                        

                                                       

 

       Tikslai:

       1. Formuoti draugiškus tarpusavio santykius.

       2.Padėti išmokti įveikti sunkumus.

        Metodai: žaidimas, kojų padų masažas.

        Forma: valandėlė grupės miegamajame.

        Priemonės: vaikų pižamos, muilo burbulai, plokščiapėdystės profilaktikai skirtas kilimėlis.

        Dalyviai: „Pagrandukų“ grupės vaikai.

plačiau
 
PROJEKTAS „KNYGELIŲ ŠALYJE“ BAIGĖSI

Projekto „Knygelių šalyje“ įgyvendinimą pradėjome nuo išsamesnės pažinties su biblioteka. Beveik visi grupės vaikai tapo pilnateisiais bibliotekos knygelių skaitytojais, nes įsigijo skaitytojo korteles. Dar nemokantiems skaityti padeda tėveliai, o dažnai knygutę perskaitome grupėje bendromis pastangomis. Svarbiausia, kad vaikai domisi, ugdosi meilę, pagarbą knygai, spausdintam žodžiui. Bibliotekoje vaikai puikiai jaučiasi, žino, kur koks skyrius, kur jų amžiui skirta literatūra, gerai pažįsta bibliotekos darbuotojas. Vartydami ir žiūrinėdami knygas, vaikai jaučia atsakomybę už savo ir kitų veiksmus ir elgesį, suvokia, kad knygeles reikia tausoti.

plačiau
 
"DARŽOVIŲ ŠALYJE"

2014-11-12

 

Lapkričio 12 d. "Drugelių" grupėje (5-6 m.) vyko netradicinis renginys "Daržovių šalyje". Šiam renginiui ruošėmės iš anksto: gaminome karūnėles, mokėmės eilėraštukų.  Vaikai su tėvais turėjo atlikti namų darbus - sugalvoti patiekalą iš daržovių, užrašyti jo receptą, apipavidalinti ir paruošti patiekalo pristatymą. Atnešę kartu su tėveliais namuose gamintus patiekalus, vaikai pristatė, ragavo, galvojo nominacijas.

plačiau
 
VIKTORINA "AUGU SVEIKAS, KAIP RIDIKAS"

2014 m. spalio 23 d.

 

Auklėtoja metodininkė Jūratė Juršienė

Auklėtoja Dangira Sadovnikaitė

 

Tema - „Augu sveikas kaip ridikas“

 

Tikslai –       1. Ugdyti sveiką gyvenseną, nuotaikingai rungtyniaujant ir pramogaujant.

2. Ugdyti bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžius.

3. Turtinti žinias apie sveikatos saugojimą ir stiprinimą.

 

Metodai –  mįslės, mankštelė,  žaidimas, praktinė veikla, lenktyniavimas.

 

Priemonės – emblemos,  popierius, flomasteriai, vaisiai, daržovės, magnetofonas, diskai, krepšeliai priemonėms,  skarelės, molbertas, dėlionės.

 

Forma – viktorina

 

Dalyviai – „Nykštukų“ grupės vaikai ir tėvai.

 

Pasiruošimas darbui – pasidaryti emblemas, dėliones, susirasti mįslių, nupiešti krepšius. Išdėlioti priemones, paruošti  grupę viktorinai. Įsigyti vaikams vaišių.

plačiau
 
IŠVYKA Į AKVARIUMŲ SALONĄ

2014 m. spalio  21 d. su „Drugelių“ grupės vaikais apsilankėme Visagino akvariumų salone. Vaikai sužinojo apie žuvų rūšis, jų gyvenimo būdą, stebėjo vėžlių lenktynes, kai kurie išbandė vėžlio kiauto tvirtumą, atsistodami ant jo. Vienintelė Saulė nepabijojo paimti į rankas vėžį. Pamatėme akvariume gyvenantį naujoką – aštuonkojį, kuris savo tvirtais čiuptuvais buvo įsikibęs į lazdelę. Vaikai sužinojo, kaip atrodo jūros agurkas. Taip pat susipažino su akvariumo salone gyvenančia papūga, kuriai atsisveikinant padainavo dainelę „Papūga Kakadu“.

plačiau
 
PARODA "ŠTAI KIEK GRYBŲ"

2014 m. rugsėjo mėn.

 

Tikslai:

1. Įtraukti grupės vaikučius į organizuojamą parodėlę.

2.Sudaryti sąlygas vaikams pajusti, pažinti, suvokti ir išbandyti įvairiausią techniką, atliekant darbelį.

Metodai – pokalbis, paveikslėlių žiūrinėjimas.

Priemonės –  pieštukai, kreidelės, flomasteriai, klijai, spalvotas ir baltas popierius, tampomas popierius, servetėlės, plastilinas.

Forma – paroda

Dalyviai – „Nykštukų“ grupės vaikai (4-5 m.).

Parodos aprašas – paroda vyko „Nykštukų“ grupės rūbinėje.

 

plačiau
 
VAIKŲ PROJEKTAS "PELĖDŽIUKO TYRINĖJIMAI"

Vaikui svarbu nuo mažens padėti išsiugdyti tinkamus mitybos įpročius – jis turi mokėti elgtis prie stalo, valgyti tik tam skirtoje vietoje, švariomis rankomis, ramiai.

Sveika mityba padeda saugoti ir stiprinti sveikatą, išvengti daugelio ligų, ji yra sveikatos pagrindas. Tinkamas maistas yra būtinas vaiko augimui, vystymuisi, gerai sveikatai, fiziniam aktyvumui palaikyti. Labai svarbu nuo pat mažens formuoti sveikos mitybos įpročius

Už vaiko sveikatą, jo visavertį augimą yra atsakingi žmonės, esantys jo artimiausioje aplinkoje – tai  tėvai  ir ikimokyklinio ugdymo įstaigos pedagogai. Visų pirma, jie patys turi būti susipažinę su sveikos mitybos principais ir jų laikytis. Tik tuomet galima kalbėti apie jų ugdomo vaiko sveiką mitybą.

plačiau
 
VAIKŲ PROJEKTAS "ŽALIĄ PUPĄ SODINAU"

„Žalią pupą sodinau,

Kas dienelę laiščiau ją,

Opa opa opa pa

Tai pupelė, tai pupa“

 

„Nykštukų“ grupėje kovo – gegužės mėnesiais vyko projektas „Žalią pupą sodinau“. Projekto metu vaikai sodino pupas, jas laistė, laukė kol pupos sudygs. Ir štai vieną dieną vaikai pastebėjo, jog pupos jau išdygo. Vaikai labai džiaugėsi ir laukė, kad pupos greičiau užaugtų, skaičiavo, kiek lapų užaugo, stebėjo, kuri pupa žemiausia, kuri aukščiausia. Su vaikis nutarėme vieną kartą per savaitę išmatuoti pupas ir stebėti, kiek jos paauga per savaitę, viską fiksavome kortelėse. Po ilgų laukimų pagaliau pupos prašydo baltais žiedais, tai vaikams suteikė daug džiaugsmo.

Grupėje projekto metu vyko įvairi veikla: vaikai klausėsi ir patys bandė inscenizuoti kartu su auklėtoja pasakas apie pupas, mokėsi eilėraštukų, dainelių, lopšinių ir šokių. Klausėsi eiliuoto kūrinėlio „Senelis ir pupa“, minė mįsles.

Vaikai piešė, spalvino, aplikavo, štampavo, lipdė pupas. Dėliojo iš pupų paveikslėlius ant popierinių lėkštučių, šviesos stalo.

Į veiklą įsitraukė ir tėveliai, kurie atnešė pupų, darbelių padarytų iš pupų, įvairios literatūros apie pupas.

Vaikai veiklos metu mokėsi išklausyti, susikaupti, bendrauti ir bendradarbiauti, buvo lavinama vaikų kalba, mąstymas, kūrybiškumas, išradingumas, turtinamos vaikų žinios, lavinama smulkioji motorika. Vaikai turėjo galimybę stebėti, eksperimentuoti, kurti.

 

Auklėtoja metodininkė Jūratė Juršienė

Auklėtoja Dangira Sadovnikaitė

plačiau
 
<<  <  1   2   3   4   >  >>